Hírek : A Dominant Company Forradalma |
A Dominant Company Forradalma
Cser Zoltán 2008.01.13. 14:55
A téli szünetben végre elegendő időm volt, hogy a céggel foglalkozzak. Így elérkezettnek láttam, hogy felújítsam a weboldalt és megosszam veletek eddigi alkotásainkat...
2008.01
Planet Midgard
A Planet Midgard egy stratégia játék lesz, főleg a menedzsmentről fog szólni.
A demó verzióban három népet irányíthatunk és küzdhetünk, hogy éhen ne
haljanak:), ezen kívül pedig elkezdhetjük civilizációnk fejlesztését. Majdan,
mikor ez a játék fel fog virágozni, vagy mi, tíz különböző népet vezethetünk,
célunk végül is nincs, mint ahogy a valóságban sincs, ha jól veszem észre, végül
is a lényeg, hogy fejlesszük a civilizációnkat, növeljük lakosságunkat és
birodalmunkat. Végül is, mi a valóságra próbálunk törekedni, szóval, lesz benne
nyersanyagtermelés, ipar, hadászat, kereskedelem, diplomácia, kémkedés,
építkezés, természetesen nem lesz mindegy, hogy ki milyen területet birtokol,
szóval, amit csak az ember el tud képzelni, jobban mondva, amit mi eltudunk
képzelni, az benne is lesz, persze csak 2D-ben, csak amíg ezt a készítő az
érettségire való felkészülés mellett begépeli, nem csoda, hogy ott áll a játék
jelenleg, ahol van. Mindenesetre ehhez is jó szórakozást kívánok!
Bocz Kristóf
Ürülök, hogy Kristóf barátom, aki mellesleg a játékaim főtesztere és ötletadója,
ennyire aggódik a felkészülésem miatt. A játék jelenleg tényleg kezdeti
stádiumban áll, de úgy gondoltam elég munkát öltem bele, így kár lenne kihagyni
a bemutatását. A nyáron valószínűleg lesz elegendő időm a tökéletesítésére és
igazán nagy játékot tudok majd alkotni...
A játék telepítése előtt senki ne feledkezzen meg a szükséges Fontok
telepítéséről!
Ami a történetet és a végcélt illeti: A sztori, része a minden játékprogramomat
összefoglaló hatalmas eposznak, ami a galaxis múltjáról, jelenéről és lehetséges
jövőéről szól, ami akár a valóság is lehetne. Ebben a fejezetben a cél a bolygó
népeinek egyesítése egy hatalmas, igazságos, vagy zsarnoki birodalom uralma
alatt. Jó munkát hozzá...
Nos, rövidre fognám. Az irányításhoz főként az egeret kell majd használni, a
térkép mozgatásához a billentyűzet nyilai is használhatóak, valamint a W,A,S,D
billentyűk. A kezelés, szerintem magától értetődő. Néhány perc elegendő, hogy a
stratégiakedvelők ráérezzenek a játék lényegére és az felejthetetlen élménnyel
ajándékozza meg őket. Jó Szórakozást!
Cser Zoltán
Dominant
A Dominant egy Unreal motoros Sci-fi FPS. Kb. 4 évvel ezelőtt, nyerte el
jelenlegi formáját. A történet természetesen a világ, azon belül is az emberiség
megmentéséről szól. Röviden: Az emberiséget megtámadta egy idegen faj, mi meg
bátor kommandósként fogjuk magunk és elhatározzuk, hogy végzünk a vezérrel.
Összesen 18 pályán játszhatunk ,közben időt is utazunk, természetesen az
időutazás után modern fegyvereket használhatunk. Annyira, azért nem hosszú, egy
jó játékos, aki már ismeri a pályákat és eltalálja az ellenfeleket is néha, 30
perc alatt végigjátszhatja, izé, könnyű fokban :) A fegyvereken kívül még nagy
segítségünkre válhatnak a használható tárgyak. A játék viszonylag lineáris,
eltévedni nem igen lehet, kivétel ugye két pálya :), de örüljünk mert legalább
lehet menteni. Ajánlatos kezdés előtt az irányítást beállítani, mindenkinek
ahogy leginkább fekszik és jó szórakozást!
Bocz Kristóf
Azt hiszem Kristóf barátom minden lényeges dolgot elmondott. Az irányítás
beállítható ízlés szerint a billentyűkre és az egér gombjaira. Gyakorlatilag egy
tipikus FPS (First Person Shooter), aki nem igazán kedveli ezt a stílust, annak
valószínűleg nehezére esik az irányítás. Aki ismeri és kedveli ezt a stílust,
annak biztos szórakozást jelent!
Cser Zoltán
Dominant 2
A Dominant 2 is természetesen egy Sci-fi FPS játék. Ez a rész még messze nem
készült el. Ebben a játékban, arra próbálunk törekedni, hogy végre legyen egy
olyan FPS játék, ami nem annyira lineáris. Ennek ugye több előnye is van, az
egyik, hogy talán az embernek más játékkal ellentétben kedve lesz többször is
játszani vele. A másik a játék megkönnyítése, mivel a választható
mellékküldetésekkel, fegyvereket, fontos háborús kiegészítőket szerezhetünk, ami
nagyban megkönnyítheti a főszál nehezebb küldetéseit, ez esetben pedig a játékos
maga dönthet, hogy szeretne egy adott küldetést, vagy inkább szenvedni óhajt. A
dolog egyetlen szépséghibája, hogy még szinte sehol sem tartunk. Ami eddig van,
egy választható mellékküldetés, egy kiképzőpálya, ami szintén bónusz fegyvert
jelent, és a fő küldetéssor, első küldetésének az eleje. A mellékküldetések
mellett még arra is törekszünk, hogy egy adott helyre is több módon juthassunk
el. Pl.: Az első küldetésben egy adott pályára átjuthatunk egy ajtón átmenve,
vagy egy elhagyatott barlangon keresztül. Egyenlőre ennyi, jó szórakozást hozzá!
Bocz Kristóf
Az irányítás a Dominantéhoz hasonlóan testre szabható, ahogyan a grafika és a
hangok is egyszerűen konfigurálhatóak. A Dominant az Unreal Engine 2-nek
köszönhetően sokkal szebbre sikerült elődjénél. A játékmenet is sokkal
nyitottabb lett, sajnos az Unreal 2 rendkívül bugosra sikerült, így a nehézségek
miatt ez a project befejeződött. Természetesen lesz folytatása Genesis Project
néven, amit a CryEngine 2 fog hajtani. Az új lehetőségeknek hála az őszre ez a
program is megtalálható lesz a weboldalunkon. Addig is: Jó Szórakozást a
Dominant 2-höz!
Cser Zoltán
Unreal Tournament Zolika’s Map
Pack
Unreal&Dominant Engine
2005.01.08. Version: 1.3
Map Count: 3
Ez a kiegészítő az Unreal
Tournament-hez tartalmaz néhány érdekességet és pályát. Ezek a pályák
többnyire hálózati játékra lettek tervezve, de egyjátékos módban is
használhatóak. Igaz, a botok intelligenciája nem valami magas. A pályákon
néhány extra tárgy és fegyver is megtalálható. A csomagban jelenleg három pályát próbálhatunk ki. Köztük a
jól ismert „Deck16” átdolgozása, valamint két igazi
„BIG”-es pálya. A csomag mérete: 20 MB.
Cser Zoltán
|